Záruční reklamace pro produkty firmy
LG Electronics CZ, s.r.o.
Uplatnit záruční opravu/reklamaci u AE Servisu – autorizovaného servisu LG lze pouze společně s platným, vyplněným a prodejcem potvrzeným záručním listem LG a nákupním dokladem.
Zákazník může použít zvláštní služby poskytované výrobcem s názvem IN HOME SERVIS (servis u Vás doma). Podmínkou je nahlásit závadu na infolince LG, tel. 810 555 810. Tato služba se vztahuje na televizory s úhlopříčkou 37 a více palců a veškerou bílou techniku.
Záruční list dostanete od prodejce během koupi výrobku nebo i později, vezmete-li s sebou doklad o koupi.
Opravujeme produkty LG importované do ČR výhradně autorizovanými dovozci. Ostatní formou pozáručních oprav (viz níže).
Servis u Vás doma
Zjistit vícePozáruční oprava produktů firmy
LG Electronics CZ, s.r.o.
I po skončení záruční doby vám rádi poskytneme odborný servis. Prohlédneme a opravíme jakýkoli výrobek firmy LG Electronics CZ, s.r.o. Neservisujeme pouze mobily a PC monitory a optické mechaniky.
Kontaktujte nás v provozní době, poradíme vám.