AE Servis | Autorizovaný servis LG, KOSS, JAMO, ONKYO

Provozovny

Praha 9
U Svobodárny 2460/3a

  • Servis produktů LG
  • pondělí, úterý, čtvrtek 9 - 16,30 hod
  • středa 9 - 17,30 hod
  • pátek: 9–15 hod.
  • odpovědný pracovník Zdeněk Hýla
  • Tel/fax: 261 215 332
  • E-mail: info@aeservis.cz

Praha 11
Konstantinova 1496/44

  • Servis produktů KOSS, JAMO a ONKYO
  • pondělí, úterý, čtvrtek 9 - 16,30 hod
  • středa 9 - 17,30 hod
  • Pátek: 9–14 hod.
  • odpovědný pracovník Jan Šrámek
  • Tel/fax: 261 217 460
  • E-mail: audio@aeservis.cz
Zodpovědný vedoucí: Zdeněk Hýla

Záruční reklamace pro produkty firmy
LG Electronics CZ, s.r.o.


Uplatnit záruční opravu/reklamaci u AE Servisu – autorizovaného servisu LG lze pouze společně s platným, vyplněným a prodejcem potvrzeným záručním listem LG a nákupním dokladem.

Zákazník může použít zvláštní služby poskytované výrobcem s názvem IN HOME SERVIS (servis u Vás doma). Podmínkou je nahlásit závadu na infolince LG, tel. 810 555 810. Tato služba se vztahuje na televizory s úhlopříčkou 37 a více palců a veškerou bílou techniku.

Záruční list dostanete od prodejce během koupi výrobku nebo i později, vezmete-li s sebou doklad o koupi.

Opravujeme produkty LG importované do ČR výhradně autorizovanými dovozci. Ostatní formou pozáručních oprav (viz níže).

Servis u Vás doma

Zjistit více

Pozáruční oprava produktů firmy
LG Electronics CZ, s.r.o.


I po skončení záruční doby vám rádi poskytneme odborný servis. Prohlédneme a opravíme jakýkoli výrobek firmy LG Electronics CZ, s.r.o. Neservisujeme pouze mobily a PC monitory a optické mechaniky.

Kontaktujte nás v provozní době, poradíme vám.

Zejména u pozáručních oprav věnujte, prosím, pozornost Smluvním a provozním podmínkám firmy AE Servis.