Provozovny

Praha 9
U Svobodárny 2460/3a

  • Servis produktů LG
  • pondělí, úterý, čtvrtek 9 - 16,30 hod
  • středa 9 - 17,30 hod
  • pátek: 9 - 15 hod
  • odpovědný pracovník Zdeněk Hýla
  • Tel/fax: 261 215 332
  • E-mail: info@aeservis.cz

Praha 11
Konstantinova 1496/44

  • Servis produktů KOSS, JAMO a ONKYO
  • od 1.1.2021 provozovna
  • UZAVŘENA
  • servis Jamo, Onkyo provádí
  • dovozce CPT Praha
  • servis Koss provádí
  • Eurostar - Ostrava
  • Tel/fax:
  • E-mail:
Zodpovědný vedoucí: Zdeněk Hýla

Doživotní záruka firmy KOSS


Doživotní záruka je garance firmy KOSS, že prostřednictvím oficiálního dovozce budou sluchátka opravena nebo vyměněna prvnímu majiteli po celý jeho život a to v případě jakékoliv elektrické či mechanické závady pouze za aktuální manipulační poplatek.

Výše tohoto poplatku činí 300,- Kč za každé uplatnění Doživotní záruky. Spotřebitelé registrovaní na www.dozivotnizaruka.cz nebo prostřednictvím telefonu mají garantovanou sníženou sazbu manipulačního poplatku ve výši 50,- Kč, kterou však musí uplatňovat pouze u dovozce, firmy Eurostar Ostrava (Čestlice 271, 251 70 Dobřejovice u Prahy). Oba poplatky mohou být zvýšeny o případné náklady na poštovné či přepravné k zákazníkovi.

Podmínky

  • Zařízení bude opraveno nebo vyměněno (oprava nebo výměna se řídí vnitřními směrnicemi firmy KOSS) po celou dobu života prvního majitele a to bez ohledu na počet závad uplatňovaných v rámci Doživotní záruky.
  • V případě, že Doživotní záruka bude uplatňována na typ zařízení, které již není v prodeji a nelze jej opravit, bude zařízení vyměněno za podobný typ ve stejné cenové relaci.
  • V rámci Doživotní záruky se vás nikdo nebude ptát "Proč?", uvedete pouze závadu vašich sluchátek.
  • Za každou opravu či výměnu v rámci Doživotní záruky bude účtován manipulační poplatek ve výši 300,- Kč pro nezaregistrované spotřebitele a 50,- Kč pro zaregistrované (pouze na adrese Čestlice 271, 251 70 Dobřejovice u Prahy).